Nocna owsianka slow life


Bez kategorii Slow food FIT Brak komentarzy
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Bądź pierwszy)
Loading...
  • 1 szklanka mleka (roślinnego albo krowiego)
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 3 łyżki nasion chia
  • ulubione owoce sezonowe
Udostępnij przepis: Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Niektórzy sądzą, że zdrowe śniadania to mnóstwo pracy i zmywania. A tu proszę  – będzie powoli i nawet bez gotowania! Wszystkie składniki wystarczy zalać mlekiem, wymieszać, odstawić na całą noc i włączyć swój ulubiony film albo poczytać książkę 🙂 . Rano do owsianki dodajemy ulubiony owoc i zajadamy pyszotkę! 

 

Platki owsiane i nasiona chia zalać mlekiem i bardzo dobrze wymieszać. Odstawić na całą noc. Rano wyłożyć do miseczki, udekorować ulubionymi owocami i śniadanie gotowe. Owsiankę można także układać warstwami na przemian z owocami w ozdobnych słoiczkach i zabrać ze sobą do pracy, szkoły czy na piknik jako zdrową alternatywę dla deseru.

Udostępnij przepis: Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn



Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć tych tagów i atrybutów HTML :

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Bądź pierwszy)
Loading...